15 Mart 2010 Pazartesi

Yildiz Oda Takimi

Posted by Picasa

Uzaklardan, gonul dostundan cok once geldigi halde benim sakladigim orneklerden birisi bu. Bugune kismetmis demek. Gule gule kullanin diyorum.

Ben de -20 dereceler beklerken, sifirin ustunde sicakliklarla karsilasinca bocalamadim desem yalan olur. Kendimi yari Kanada'li saymaya baslayan ben, 30 derecede 3 hafta gecirdikten sonra, evime gelince soyle bir lapa lapa kar yagsa diye sayiklamaya basladim. Nerdee bu dedigim? Haftasonu yagacakmis goya , insallah diyorum. Kisin kar eksik olmasin ki , yazin da kuraklik yasamayalim.

Benim yoklugumda burada da ufak degisiklikler olmus. Once isyerinde, aylardir gelmesini bekledigimiz, hatta ikna calismalarinin buyuk bir kismini yuklendigim bir arkadas ise basladi. Gerci ben kendisini tanimadigim halde, mudurumun ricasi ile hem ortami anlatmak hem calisma kosullarindan bahsetmek, hem de senin gibi birileri daha var, cekinme gel bizim oraya demek icin 3 ay kadar once tanismistim bu arkadasla. Ben ilk gorusteki fikirlerime itimat ediyorum; genelde ilk intibam pek degismiyor. Iki gun oldu isyerinde goruyorum kendisini ve acaba yanlis mi yaptim, keske ortami guzel anlatmasa miydim demeye basladim; ozellikle arkadasin halini gordukten sonra. Ofislerin renginden, koltuklara, bizim kattaki diger calisanlardan, benim sabah gecerken O'na gunaydin demeyi unutmus olmama kadar herseye soyleniyor. Surekli daha once calistigi yer ile karsilastiriyor, oranin kendine gore artilari var anlattigina gore ama buranin kendine gore guzellikleri var tabi.
Bir gecis donemi yasadigi ve sancili olacagi muhakkak; yeni yer yeni is yeni sorumluluklar ama sanki gelmesinde benim payim da oldugundan sorumlu hissettim. Mantikli dusununce sogru karari verdiginin farkinda olsa da gonul bu iste laf dinlemiyor misali dolasiyor. Sadece benim ofisime daha yakin diye ufak bir ofise yerlesmis. O boyle yapinca da ilgilenmem gerekirmis gibi hissettim ama ben de isyerinde kendi kabugunda yasamayi seven biri olmus cikmisim. Ogle yemeginde, ben canim masamda bir elimde catal, digerinde telefon ve telefonun diger ucunda annem alismisiz. O ise kafeteryaya gitmek, disari cikmak istiyor. Simdilik baska arkadasi da yok, bakalim ne olacak sonu? Lafi cok uzattim, yarin gorusuruz arkadaslar.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: