20 Mart 2010 Cumartesi

Annenin Kızına doğum günü yazısı, anneden kızına doğum günü yazısı

Annenin Kızına doğum günü yazısı, anneden kızına doğum günü yazısı


http://www.beslenme.gen.tr/images/anne-sutu-ana-anne-sut.jpg

Aşığım kızım sana

Ve her gün yeniden aşık oluyorum
Bakısındaki o ışık
beni hayata daha da çok bağlıyor
Seni seviyorum melek yüzlü kızım
Hayatımıza girdiğin gün anladım ki
Hayatta sahip olunabilecek
En güzel,en değerli şey sensin
Ve sen meleğim; Büyüdün, Kocaman bir kız oldun
25 gün sonra 2 yaşını bitiriyorsun
Nazlı, cilveli, cana yakın, akıllı ve de çok şekersin
Allah’ıma her gün şükrediyorum
Senin gibi bir evlada sahip olduğum için
Seni lütfedip bana verdiği için
Dilerim ki her günün güzel
Mutlu, huzurlu, sağlıklı, başarılı ve bol kazançlı geçsin
'Dilerim ki Allah’ım karşına hayırlı insanları çıkarsın
Dostlarında senin gibi sevecen olsun
Yüzüne gülüp arkandan kuyunu kazmasın
Sıcakkanlı ve iyi insanlar olsun
Dilerim ki meleğim içindeki iyi niyet
Ömrün boyunca rehberin olsun
Seni doğru yerlerde doğru insanlarla karşılaştırsın
Dilerim ki Allah’ım sana da senin gibi evlatlar versin
Bazen kırılıyor olabilirsin, Bazen üzülüyor olabilirsin
Ama emin ol ki her gözyaşının ardından kocaman bir mutluluk tebessümü yerleşir içine
İçinden gözbebeklerine kadar uzanır.
Minik kelebeğim Sen 6 aylıktın anneciğin tekrar çalışmaya başladığında

Şuan 2 yaşındasın

Seni öyle çok özlüyorum ki Tarifi mümkün olamaz
Belki ilerde Büyüyüp aklın her şeye erdiğinde bana kızacaksın
Sana en çok ihtiyacım olduğu yaşlarda
Benim yanımda değildin diyeceksin
Doğru da söyleyeceksin
Ama bil ki tatlım Her şey senin için
Senin rahatın, senin gelişimin için
Senin istediğin her şeyi sana sağlayabilmemiz için
Aklının hiçbir şeyde kalmaması için
Ben de baban da seni çok ama çok seviyoruz
Bizi ayakta tutan, Senin gözlerindeki o muhteşem ışık
O mutluluk, O her şeye sevinen kızımızı çok seviyorum
Senin için her şeye katlanacağımızı
Senin için neleri feda edebileceğimizi
Büyüdüğünde daha da iyi anlayacaksın.
Seni çok seviyorum sultanım ve senin annen olduğum için gurur duyuyorum
Her zaman her koşulda senin yanında olacağıma
Desteğimi ve sevgimi senden esirgemeyeceğime söz veriyorum bebeğim…

Doğum günün kutlu olsun kızım

ANNECİĞİN

Hiç yorum yok: