20 Mart 2010 Cumartesi

SOBEE

Sevgili ablam makhina beni sobelemiş ,bu yazın ilk sobesi sorular şu şekilde:
· Blog yazmaya ne zaman,nasıl başladın..?
Blog yazmaya ablamın (
maknina) sayesinde başladım.sağolsun bana çok yardımcı oldu.bilgisayar hakkında hiçbir şey bilmiyordum,resim yüklemeyi dahi sağolsun ilk zamanlarda o yaptı bana hakkını ödeyemem.
· Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için özen gösteriyormusun..?
Evet ,genelde kendi el emeklerimi yayınlamaya çalışıyorum.(dantel,örgü,pasta vb.)sağolsun arada etrafımdaki kişilerdenden örnek fotoğraflar çekip yayınlıyorum.
· Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin..?
Bırakmayı düşünmüyorum.
· Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı..?
Şimdilik hayır, ama ilerde zaman ne gösterir bilmiyorum.
· Blog yazmak için günde bazı şeylerden feragat ediyormusun?
Evet,günlük işlerimde bazen aksamalar oluyor ama her arkadaşım gibi bende bloğuma bir gün bakmasam kendimde bir şeyler eksik hissediyorum.
Bende arkadaşlarım:
Hobievigardenya70,belguzaranne,nihanay,arkadaşlarımı sobeliyorum.kolay gelsin arkadaşlar

Hiç yorum yok: